Keresés

péntek, március 05, 2010

Grillcsirke holnapra

Holnap elég kevés időm jut majd főzésre, mert temetésre megyünk.
Ma előkészítettem egy csirkét, gyakorlatilag konyhakészre, betettem a hűtőbe, holnap pedig ha hazaérkeztünk csak betolom a sütőbe, amíg sül, addig pedig a zöldségekre is jut időm.

Grillcsirke szalmakrumplival és párolt zöldségekkel

Hozzávalók:
1 egész csirke

2 dkg vaj


fűszerek

fél citrom és narancs

Én úgy készítem a csirkét, hogy alapos mosás és tisztítás után jól megmasszírozom vajjal, sózom, fűszerezem. A hasüreget is megsózom, beledugok egy szál rozmaringot, fél citromot és narancsot. Ez utóbbi mozdulatot Stahl Judittól tanultam el, R. kifejezetten szereti, ha így sül a hús illatosra és omlósra.

Nem tepsibe, hanem sütőzacskóba rakom bele.

Közben a zöldségeket megtisztítom, összeszelem (nálunk most cukkini, sárgarépa, zöldpaprika, kaliforniai paprika lesz), fűszerezem, egy teflonedénybe egy borsónyi olivát megmelengetek, rázúzok 2 gerezd fokhagymát, és jól lepirítom benne a zöldségeket. Nyami.
Ch tartalom:
csirke 0 g
vaj 0,1 g
citrom 2,3 g
narancs 8,5 g
Összesen: 0 g ch-t tartalmaz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése