Keresés

vasárnap, március 28, 2010

Kicsit kimaradtam

Egy kicsit kimaradtam a bejegyzésekkel. Nem adtam fel, nem is hátrltam meg, és természetesen még nem is gyógyultam meg.
Magánéleti problémáim adódtak, miszerint a férjemnek és nekem is sürgősen állást kellett keresni, így minden energiámat ebbe fektettem bele, és nem volt a csa lád + emelett idő arra, hogy blogoljak. De most már leszek, néhány poszt erejéig majd visszakanyarodok az elmúlt posztolatlan napokra, azokat sajnos fénykép nélkül teszem majd fel, és igyekszem a jövőben gyakrabban jönni.


Magával a candidával sok minden történt ez idő alatt.
Eljutottam a kezelés 5. hetéig, és csak most kezdődtek el azok a tünetek, amik eleinte megrémítettek. Most jött elő a csalánkiütés, ha "bűnözök" elég a legkisebb megszegés is, komoly hascsikarás és hasmars követi.... Elég gyakran tör rám a szénhidrátéhség is, ilyenkor édesebb gyümölcsöt, házi fagylaltot, házilag pirított mandulát, mogyorót és diót eszegetettem.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy egyetlen alkalommal sem szegtem meg a diétát, de az a lényeg, hogy nem hagytam abba.
Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ha megszegem, akkor a legkisebbet bűnözzek, és ne úgy álljak hozzá, hogy most már mindegy.

No szóval most ez van, jöjjön néhány recept az elmúlt napokból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése