Keresés

kedd, március 02, 2010

Májkrém

Legnagyobb problémám a reggeli bevezetése. Konkrétan kínokat állok ki miatta, ugyanis én nem ettem eddig, csak bedobtam a kávém...

Találtam a fagyasztóban egy fél zacskó májat, amit még anyu küldött. Príma. Meg vagyok mentve! Ez tuti falusi, ez biztos szabadon tartott állatból való. Vágytam egy jó májasra. Hát megalkottam. Más íze van, mint a bóti krémeknek, nem is krém ez, inkább hab.
Gyorsan elkészül, gyorsan el is fogy :).

Májkrém


Hozzávalók:

6-8 db máj

1 fej vöröshagyma

2 gerezd fokhagyma

2 bögre csirkeleves

bors



borsónyi olivaolaj

A májakat alaposan megmostam, megtisztítottam, és mint aresztelt májhoz, felvágtam csíkokra.
A hagymát apróra vágtam, a két gerezd fokhagymát leszeletem, és egy teflonserpenyőben felhevítettem az olajat, rádobtam a hagymákat, üvegesre pároltam. A májat is hozzátettem, lepirítottam (kb. 1 perc) és felöntöttem alaplével. Borsoztam, majd 10 perrcig hagytam fortyogni, és utána botmixerrel lepürésítettem.

Ízlés szerint lehet fűszerezni!

Mivel a kenyerem még sül, de meg kellett kóstolnom, most abonettre kentem.

A képek fotózásában nagyon béna vagyok még, nézd el nekem kedves akárki, aki erre tévedsz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése