Keresés

péntek, március 05, 2010

Házi műzli

Ugye a bolti műzliket nem lehet candida diéta alatt enni.
Ezért csináltam én magamnak, semmi extra, de azért leírom. Konkrétan én nem szeretem a tejet, meg is hajt, úgyhogy én tej helyett natúr joghurttal vagy kaukázusi kefírrel eszem (a kaukázusi nem gombás, hanem baktériumos).

Aki csak diétázik, az csorgathat bele egy kis mézet, aszalékkal is lehet gazdagítani.

Nekem a sima mezei jutott...

Műzli

Hozzávalók:
1 csomag Bio salátamix magvak
3 dkg zabpehely
3 dkg árpapehely
3 dkg kölespehely
3 dkg dió
3 dkg mogyoró
3 dkg napraforgómag

Az egészet jól összerázom egy tálban.

Ch tartalom:
salátamix: 17,6 g
zab 64 g
árpa 72 g
köles 70 g
dió 11,7 g
mogyoró 14,7 g
napraforgó 10,3 g
kefír 4,6 g

Összesen:kb. 92 g, ebből egy pohárnyi adag: kb. 19g.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése